Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

"Κάτσε κάτω μωρή κουλή"!

Με τον Ηλία Ψινάκη οι συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου πλέον έχουν αποκτήσει έναν άλλον αέρα. Κοσμοπολίτικο...

Οχι ότι πριν τον κ. Ψινάκη υπήρχε και ακριβώς αέρας Σορβώνης, έχουμε δει και έχουμε δει κυριλίκια τόσα χρόνια... αλλά λέμε τώρα...
Λοιπόν, σύμφωνα με το newspost.gr, στη χθεσινή συνεδρίαση ο Ηλίας Ψινάκης διαπληκτίστηκε με τον κ. Φώτη Προβατά.
Ολα άρχισαν όταν ο Φώτης Προβατάς, στέλεχος της Αριστεράς, είχε αρχίσει να ασκεί κριτική στα πεπραγμένα της περιόδου που Δήμαρχος ήταν ο Νικήτας Κακλαμάνης. Κάποια στιγμή ο Ηλίας Ψινάκης φωνάζει: "Τελειώνετε, μας ζαλίσατε". Τότε ο Φώτης Προβατάς τον αποκάλεσε " πρωτοπαλίκαρο του Κακλαμάνη" με αποτέλεσμα να γυρίσει έξαλλος ο Ηλίας Ψινάκης να του πεί " Κάτσε κάτω μωρή κουλή που θα με πεις πρωτοπαλίκαρο. Κάτσε κάτω γιατί δεν ξέρεις τι λες" . Ο διαπληκτισμός τους συνεχίστηκε για να τελειώσει με την ατάκα του Ηλία Ψινάκη " Κάτσε κάτω μωρή κοντή"!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.