Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Έμεινε ο Βαλβέρδε

Με… καπετάνιο τον Ερνέστο Βαλβέρδε θα πορευθεί στις… δύσκολες θάλασσες του Champions League ο Ολυμπιακός!

Ο 47άχρονος Ισπανός προπονητής συμφώνησε να παραμείνει στην τεχνική ηγεσία της πειραϊκής ομάδας και τη νέα σεζόν, καθώς όπως ενημέρωσε τον Βαγγέλη Μαρινάκη, στην συνάντηση που είχε σήμερα (14/4) με τον ιδιοκτήτη του συλλόγου, επιθυμία του είναι να συνεχίσει το έργο του στους «ερυθρόλευκους».
Ο Βαλβέρδε συναντήθηκε με τον Βαγγέλη Μαρινάκη στα γραφεία του δεύτερου, στον Πειραιά, γύρω στις 14:15, με τους δύο άνδρες να συζητούν    -σ’ εξαιρετικό κλίμα-   για σχεδόν δύο ώρες. Στην συνάντηση αυτή ο «txingurri» είπε το μεγάλο «ναι» στον πρόεδρο της πειραϊκής ΠΑΕ, ο οποίος πανευτυχής άκουσε τον άνθρωπο, που αποτελούσε την πρώτη του επιλογή για το «τιμόνι» της ομάδας, να του λέει ότι ξεπεράστηκαν τα όποια εμπόδια προσωπικής φύσης υπήρχαν και πλέον δεν τίθεται θέμα αποχώρησής του από τον Ολυμπιακό.


 Πηγή: www.onsports.gr /Podosfairo/Super-League

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.