Ο Γιώργος Καρατζαφέρης αποφάσισε να στείλει την κυβέρνηση σπίτι της... Στη Βουλή τοποθετήθηκε σήμερα ο Γιώργος Καρατζαφέρης σχετικά με τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού για τον "οδικό χάρτη" εξόδου από την κρίση. Ο Πρόεδρος του ΛΑ.ΟΣ έκανε λόγο για "πνίξιμο των πάντων", ανικανότητα της κυβέρνησης να πιέσει τις τράπεζες για συγχωνεύσεις, "λάθος πολιτική" και παρότρυνε το κυβερνών κόμμα να τα εγκαταλείψει: "Δεν προσφέρετε καμία υπηρεσία στη χώρα. Να φύγετε το ταχύτερο! Κάνετε κακό στο τόπο!".
Πηγή: www.newsport.gr / Πολιτική
Φωτό από :inews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.