Το Σάββατο 16 και την Κυριακή 17 Απριλίου θα παραμείνουν κλειστοί οι σταθμοί του Ηλεκτρικού από το Μοναστηράκι μέχρι τα Άνω Πατήσια, λόγω ανακαίνισης της σιδηροδρομικής γραμμής.
Το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται από το Μοναστηράκι έως την Αττική με το Μετρό και από την Αττική έως τα Άνω Πατήσια με το λεωφορείο Χ8. Απο τη Μεγάλη Δευτέρα 18 Απριλίου θα παραμείνει κλειστό μόνο το τμήμα του Ηλεκτρικού από το Μοναστηράκι μέχρι την Αττική.
Πηγές: enet.gr, newsport.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.