Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Η Άννα Βίσση θέλει εγγόνι


Η Άννα Βίσση δεν έχει κανένα πρόβλημα να γίνει γιαγιά. Άλλωστε τέτοια γιαγιά δεν υπάρχει πουθενά.
Η ίδια εξομολογήθηκε πως θέλει η κόρη της Σοφία, να της κάνει ένα εγγονάκι και να του δώσει το χρόνο που δεν έδωσε σε εκείνη λόγω της δουλειάς της.

«Προτιμώ να μου κάνει ένα παιδί η Σοφία, για να την «αποζημιώσω» για όσο καιρό δεν πέρασα μαζί της όταν μεγάλωνε» εξομολογήθηκε η απόλυτη σταρ, Άννα.
Όσο για το αν η λέξη «γιαγιά» την ενοχλεί πολύ χαλαρά και χωρίς κόμπλεξ απάντησε: «Γιατί; Σου φαίνεται να έχω πρόβλημα με την ηλικία μου;».
Πηγή: tsantiri.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.