Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Βόλτα στο ...Περιστέρι ο Ολυμπιακός, νίκησε 90-60 την ομώνυμη ομάδα

Με τον Ζόραν Έρτσεγκ σε... οργιώδη κατάσταση, ο Ολυμπιακός πέρασε επιβλητικά απ' το Περιστέρι, επκράτησε με 90-60 της τοπικής ομάδας στο εξ αναβολής ματς της 22ης αγωνιστικής και διατήρησε το απόλυτο των νικών στην Α1.
Χωρίς τον Σπανούλη, αλλά με τον Τεόντοσιτς να δείχνει ότι σταδιακά ανακάμπτει, μετά απ' το πρόβλημα που πέρασε με τη μέση του, ο Θρύλος πήρε εξ αρχής το προβάδισμα, έκλεισε το ημίχρονο στο +10 και παίζοντας εξίσου σοβαρά και στην επανάληψη έφτασε σ' αυτή την άνετη επικράτηση.

Τα δεκάλεπτα: 15-24, 36-46,49-68, 60-90

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ: Σκοτ 4, Πέτρουλας 4, Ψαρόπουλος, Μάντζαρης Α, Μάντζαρης, Β 10, Μαρίνος, Παπανικολάου 12, Γούτγουορντ 4, Βρκιτς 6, Λούμπι 16, Πρέκας, Μόντσικ 4.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Παπαλουκάς 8, Γκόρντον 8, Τεόντοσιτς 13, Κατσίβελης 2, Κέσελ 2, Χαλπερίν 4, Μαυροκεφαλίδης 8, Μπουρούσης 9, Νεστέροβιτς 10, Γλυνιαδάκης, Παπανικολάου 10, Ερτσεγκ 16 (4/4 δίποντα, 1/1 τρίποντο, 5/5 βολές!).


Πηγή: www.championsday.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.