Στις 15 ή 16 Μαϊου θα γίνει ο τελικός του Κυπέλλου μπάσκετ στο κλειστό του Ελληνικού και κάθε ομάδα θα πάρει από 600 εισιτήρια.
Αυτό αποφασίστηκε στην σημερινή σύσκεψη που έγινε για τον τελικό του Κυπελλου ενώ ο Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός θα μοιραστούν 300 προσκλήσεις συνολικά.
Πηγή: www.protothema.gr / Σπορ
Αυτό αποφασίστηκε στην σημερινή σύσκεψη που έγινε για τον τελικό του Κυπελλου ενώ ο Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός θα μοιραστούν 300 προσκλήσεις συνολικά.
Πηγή: www.protothema.gr / Σπορ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.