Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Από 600 εισιτήρια θα πάρουν Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός για τον τελικό Κυπέλλου στο μπάσκετ

Στις 15 ή 16 Μαϊου θα γίνει ο τελικός του Κυπέλλου μπάσκετ στο κλειστό του Ελληνικού και κάθε ομάδα θα πάρει από 600 εισιτήρια.
Αυτό αποφασίστηκε στην σημερινή σύσκεψη που έγινε για τον τελικό του Κυπελλου ενώ ο Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός θα μοιραστούν 300 προσκλήσεις συνολικά.


Πηγή: www.protothema.gr / Σπορ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.