Κυριακή 17 Απριλίου 2011

45 νεκροί στις ΗΠΑ από ισχυρούς ανεμοστρόβιλους

Τουλάχιστον 45 άνθρωποι σκοτώθηκαν από τους ισχυρούς ανεμοστρόβιλους που έπληξαν επτά αμερικανικές πολιτείες στο Νότο,
όπως μετέδωσε σήμερα το NBC News. Οι ανεμοστρόβιλοι έπληξαν χθες Σάββατο την Βόρεια Καρολίνα.

Σπίτια καταστράφηκαν και διακόπηκε η ηλεκτροδότηση, σύμφωνα με το τηλεοπτικό δίκτυο.

Οι ανεμοστρόβιλοι ξερίζωσαν δέντρα και οροφές σπιτιών. Την Παρασκευή ανεμοστρόβιλοι καταγράφηκαν και στο Μισισίπι, καταστρέφοντας δεκάδες σπίτια και ένα διυλιστήριο πετρελαίου.

Πηγή: www.protothema.gr / Κόσμος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.