«Μόδα» φαίνεται πως έχουν γίνει οι πεντάρες στο Καμπ Νου, καθώς η Μπαρσελόνα δεν άφησε κανένα περιθώριο στην Σαχτάρ, επικρατώντας με 5-1.Έτσι, οι Ουκρανοί μπήκαν στο… κλαμπ των ομάδων που αποχώρησαν από την Καταλονία με… χαιρετισμούς, κάτι που είχε ξεκινήσει απέναντι στην Ρεάλ, που μοιάζει να είναι ο επόμενος αντίπαλος στους «4».
Περισσότερα στο www.onsports.gr /Ποδόσφαιρο/Champions League
Φωτό από: sporty-365.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.