Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Πεντάρα η ''Μπάρτσα'' στη Σαχτάρ, ''σφαίρα'' στους ''4''!

«Μόδα» φαίνεται πως έχουν γίνει οι πεντάρες στο Καμπ Νου, καθώς η Μπαρσελόνα δεν άφησε κανένα περιθώριο στην Σαχτάρ, επικρατώντας με 5-1.
Έτσι, οι Ουκρανοί μπήκαν στο… κλαμπ των ομάδων που αποχώρησαν από την Καταλονία με… χαιρετισμούς, κάτι που είχε ξεκινήσει απέναντι στην Ρεάλ, που μοιάζει να είναι ο επόμενος αντίπαλος στους «4».

Περισσότερα στο www.onsports.gr /Ποδόσφαιρο/Champions League 
Φωτό από:  sporty-365.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.