
Η απόλυτη ελληνίδα σταρ. Ενας τίτλος που πολλές επιθυμούν αλλά έχει κερδίσει επάξια η Αννα Βίσση. Χωρίς ίχνος υποκρισίας και καθωσπρεπισμού η Αννα Βίσση μίλησε για όλους και για όλα στο περιοδικό People και αποκάλυψε πώς ένιωθε την περίοδο του χωρισμού της από τον Νίκο Καρβέλα.
"Αυτή ήταν η πιο δύσκολη και παράλληλα η πιο όμορφη περίοδος της ζωής μου. Οσο μαζοχιστικό κι αν ακούγεται αυτό, όσο ωραία είναι η περίοδος που ερωτεύεσαι τόσο ωραία είναι και η περίοδος που χωρίζεις... υποφέραμε και οι δύο το ίδιο." Η Αννα Βίσση μίλησε για πρώτη φορά για την περίοδο της συγκάτοικησης της με τον Νίκο Καρβέλα μετά το χωρισμό τους. "Επειτα από χρόνια καταλάβαμε ότι αυτό ήταν ένα μεγάλο λάθος, γιατί μέχρι να σου περάσει ο πόνος δεν είναι υγιές να βλέπει τον άλλον."
Οσο για τη σχέση της με την κόρη της Σοφία; "Η Σοφία μου στάθηκε απίστευτα σε μεγάλα προβλήματα...Τα τρία τέσσερα χρόνια που πέρασα μέχρι να ξανατραγουδήσω... Αν δεν είχα τη Σοφία, μπορεί να μην το ξεπερνούσα όλο αυτό".
Η Αννα Βίσση μίλησε και για τον Αντώνη Σαμάρα. Στην ερώτηση αν πιστεύει ότι ο Αντώνης Σαμαράς μπορεί να γίνει καλός Πρωθυπουργός εκείνη απάντησε: "Με τον Αντώνη μας σύστησε ο Μανώλης Μητσιάς... Δεν ξέρω αν διατηρεί την ίδια φλόγα και σήμερα, επειδή ξέρεις οι πολιτικοί "χαλάνε". Αν δεν έχει "χαλάσει" θα γίνει καλός Πρωθυπουργός... Εγώ γνώρισα τον Αντώνη σε μία άλλη περίοδο, οπότε δεν μπορώ να σου μιλήσω για τον Αντώνη του σήμερα".
Η Αννα Βίσση αποκάλυψε ότι "αγάπησε λίγες φορές στη ζωή της...τρεις τέσσερις" ενώ παραδέχθηκε ότι την φλερτάρουν οι γυναίκες.
Πηγή: www.real.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.