Το νέο σχήμα βρέθηκε στο στούντιο για να φωτογραφηθεί, καθώς η αφίσα πρέπει να ετοιμαστεί σύντομα. Πάολα, Οικονομόπουλος και Νίνο θα εμφανίζονται στο κέντρο "Θέα" από το βράδυ της Ανάστασης και ευελπιστούν να περάσουν ένα όμορφο και διασκεδαστικό καλοκαίρι, όπως δήλωσαν στην κάμερα του Star.
Ο Νίνο μάλιστα είπε για την Πάολα ότι "είναι η καλύτερη Ελληνίδα performer" ενώ η Πάολα δήλωσε ότι νιώθει υπέροχα που συνεργάζεται με τους δύο τραγουδιστές.Το τρίο αυτό λοιπόν, έρχεται για να εμπλουτίσει τα καλοκαιρινά βράδια μας από δω και πέρα και να μας χαρίσει αξέχαστες βραδιές διασκέδασης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.