Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Κάτοικος Πειραιά μέχρι το 2015 και επίσημα ο Αβραάμ Παπαδόπουλος

Και επίσημα… κάτοικος Πειραιά μέχρι το 2015 θα παραμείνει ο Αβραάμ Παπαδόπουλος, όπως ανακοινώθηκε από την ΠΑΕ Ολυμπιακός.
Ο διεθνής αμυντικός, πριν από λίγες ημέρες, είχε έρθει σε συμφωνία με τους «ερυθρόλευκους» για την επέκταση του συμβολαίου του και την Μεγάλη Τρίτη (19/04) ολοκληρώθηκαν και οι τυπικές λεπτομέρειες, με τον δυναμικό άσο να υπογράφει την ανανέωση μέχρι το καλοκαίρι του 2015.

Διαβάστε περισσότερα στο www.onsports.gr /Podosfairo /Super-League

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.