Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Ξανά υποψήφιος ο Μ.Ομπάμα στις εκλογές του Νοεμβρίου του 2012

Μέσω βίντεο που αναρτήθηκε στην προσωπική του ιστοσελίδα, ο Αμερικανός Πρόεδρος ανακοίνωσε την πρόθεση του να είναι ξανά υποψήφιος στις εκλογές του Νοεμβρίου του 2012.
Επίσης, σε ηλεκτρονικό μήνυμα που απέστειλε προς όλους τους οπαδούς του, σημειώνει πως η προεκλογική του καμπάνια θα μεγαλώνει καθώς περνά ο καιρός, με τους ανθρώπους να οργανώνονται μέσω φίλων,συναδέλφων και ατόμων που πρόσκεινται στο Κόμμα.

Αξιοσημείωτο είναι το ότι σε πρόσφατη δημοσκόπηση (Μάρτιος), το 47% των ερωτηθέντων δήλωσε πως θα ψήφιζε ξανά τον Ομπάμα για Πρόεδρο, την ίδια στιγμή όπου το 37% δεν θα είχε πρόβλημα να εκλέξει έναν "άγνωστο" ρεπουμπλικανό υποψήφιο.

Πηγές: www.bbc.co.uk, www.newsport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.