
Ο Ολυμπιακός νίκησε για δεύτερη φορά φέτος τον Παναθηναϊκό (87-83) στην παράταση και εξασφάλισε το πλεονέκτημα έδρας για τα πλέι οφ.
Οι «ερυθρόλευκοι» στα δύο παιχνίδια που έδωσαν με τους «πράσινους» για την κανονική περίοδο της Α1 ήταν συνολικά καλύτεροι και δίκαια θα πάνε στην τελική ευθεία του πρωταθλήματος, έχοντας το απόλυτο πλεονέκτημα έδρας όπως συνέβη και το 2009. Μόνο που αυτή τη φορά θα πρέπει να το διατηρήσουν, αν θέλουν να επιστρέψουν στον θρόνο του πρωταθλητή μετά από 14 ολόκληρα χρόνια.
Κορυφαίος για τον Ολυμπιακό ο Γιόταμ Χαλπερίν ο οποίος ολοκλήρωσε την αναμέτρηση με 25 πόντους, ενώ για το «τριφύλλι» ο Δημήτρης Διαμαντίδης πέτυχε πόντους.
Δεκάλεπτα: 16-15, 34-32, 60-52, 76-76 (παρ.), 87-83
Ολυμπιακός (Ίβκοβιτς): Παπαλουκάς 9, Γκόρντον 8 (2), Σπανούλης 2, Μπουρούσης 12, Πελεκάνος, Μαυροκεφαλίδης 8, Χαλπερίν 25 (4), Γλυνιαδάκης 5, Έρτσεγκ 3, Τεόντοσιτς 12 (2), Κέσελ 2
Παναθηναϊκός (Ομπράντοβιτς): Τέπιτς, Μάριτς 2, Περπέρογλου 15 (1), Μπατίστ 15 Φώτσης 13, Σάτο 2, Τσαρτσαρής, Διαμαντίδης 21, Βουγιούκας 2, Καλάθης 12, Καϊμακόγλου
Πηγή: www.onsports.gr /basket /A1-Andrwn
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.