Ο ΝΙΚΟΣ ΒΕΡΤΗΣ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΙΑΛΛΕΙΜΑ 2 ΕΤΩΝ ΑΛΛΑ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΜΕ ΕΝΑ ΝΤΟΥΕΤΟ ΕΚΠΛΗΞΗ ΜΕ ΤΗΝ SARID HADAD... ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ( ΙΣΡΑΗΛ ) ΕΙΝΑΙ ΝΟ 1!!
ΑΣ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ!
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.