Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΒΕΡΤΗ ΜΕ ΤΗΝ SARID HADAD!



"ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΜΕ" ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΒΕΡΤΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ SARID HADAD.

Ο ΝΙΚΟΣ ΒΕΡΤΗΣ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΙΑΛΛΕΙΜΑ 2 ΕΤΩΝ ΑΛΛΑ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΜΕ ΕΝΑ ΝΤΟΥΕΤΟ ΕΚΠΛΗΞΗ ΜΕ ΤΗΝ SARID HADAD... ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ( ΙΣΡΑΗΛ ) ΕΙΝΑΙ ΝΟ 1!!

ΑΣ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ! 




ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.