
Στους σεισμοπαθείς της Ιαπωνίας θα αφιερώσουν οι Black Eyed Peas το καινούργιο τους video clip για το τραγούδι "Just Can't Get Enough", το οποίο γυρίστηκε στο Τόκυο μία μόλις εβδομάδα πριν την καταστροφική τραγωδία.
Το video γυρίστηκε με τύπου "ερασιτεχνική" λήψη (guerilla - style) και απλά παρακολουθεί τη ζωή των μελών τωνBlack Eyed Peas κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην Ιαπωνική πρωτεύουσα.
Το συγκρότημα δηλώνει λάτρης της Ιαπωνικής κουλτούρας και ελπίζει μέσα από το video να στείλει μηνύματα συμπαράστασης και ελπίδας σε όλους όσους ζουν τις συνέπειες της φυσικής καταστροφής, καθώς και να συγκεντρώσει χρήματα για τους σεισμοπαθείς.
Οι Black Eyed Peas θα ερμηνεύσουν live το νέο τους single στο "American Idol" αυτήν την Πέμπτη 17 Μαρτίου και την ίδια μέρα θα κάνει πρεμιέρα το video clip.
Οι Black Eyed Peas θα ερμηνεύσουν live το νέο τους single στο "American Idol" αυτήν την Πέμπτη 17 Μαρτίου και την ίδια μέρα θα κάνει πρεμιέρα το video clip.
Πηγή: mad.tv
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.