Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

ΧΩΡΙΣΑΝ JUSTIN TIMBERLAKE-BIEL


Ανακοίνωση εξέδωσε και ο επίσημος εκπρόσωπος του ζευγαριού η οποία ανέφερε μεταξύ άλλων ότι:
«Επιβεβαιώνουμε ότι η Jessica Biel και ο Justin Timberlake αποφάσισαν από κοινού να χωρίσουν. Παραμένουν καλοί φίλοι και εξακολουθούν να αγαπούν και να σέβονται ο ένας τον άλλον».
Το ζευγάρι ήταν μαζί από το 2007, ενώ η τελευταία τους κοινή εμφάνιση ήταν στο Vanity Fair Oscar After Party.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.