Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

H Victoria Beckham και η εγκυμοσύνη


Μπορεί να είναι ιδιαίτερα χαρούμενη με το γεγονός ότι περιμένει επιτέλους κορίτσι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η Victoria θα αφήσει να φανεί καθόλου η κοιλιά της. Μία μέρα μετά την επίσημη ανακοίνωση του David Beckham ότι το τέταρτο παιδί τους που θα γεννηθεί το καλοκαίρι είναι κορίτσι, η Victoria εμφανίστηκε στο αεροδρόμιο του Χίθροου πιθανότατα πηγαίνοντας προς το Λος Άντζελες, με αρκετά φαρδιά ρούχα. Φυσικά δεν ξέχασε να φορέσει και ψιλοτάκουνα παπούτσια.

Πηγή: gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.