Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΤΗΣ GAGA ΤΟ "ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΠΟΝΙ"


Η διάσημη τραγουδίστρια, Lady Gaga, δήλωσε πως εμπνεύστηκε και από το «μικρό μου πόνι» για να γράψει το κομμάτι «Born this way». Η ίδια λέει πως υπάρχει κάτι μαγικό πάνω σε αυτό το αλογάκι και μάλιστα αποκαλύπτει πως παλαιοτέρα είχε πάθει ψύχωση!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.