Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Συνάντηση είχε ο Κ.Παπούλιας με τον Γ.Παπανδρέου

Μία ώρα και 15 λεπτά διήρκεσε η συνάντηση του Προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλια με τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου, ο οποίος τον ενημέρωσε αναλυτικά για τις σημαντικές αποφάσεις που ελήφθησαν στο πρόσφατο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Κορυφής της 11ης Μαρτίου.
Αμέσως μετά, ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι ήταν μια δύσκολη διαπραγμάτευση, αλλά ελήφθησαν θετικές αποφάσεις. «Αποδείξαμε ότι η Ελλάδα μπορεί, όταν θέλει. 'Ηταν επιβράβευση των προσπαθειών και των θυσιών του λαού. Κερδίσαμε μία μεγάλη μάχη. Αλλά ο αγώνας συνεχίζεται για μία Ελλάδα της ευνομίας, της διαφάνειας και της ανάπτυξης».

Παράλληλα, ο κ. Παπανδρέου τόνισε ότι «πρέπει, για να βγει η χώρα από την κρίση, να στηριχθεί στις δικές μας δυνάμεις, να αξιοποιήσουμε το σημαντικό πλούτο, που διαθέτουμε, για να βγάλουμε την Ελλάδα από τη θέση που βρίσκεται σήμερα».


Περισσότερα στο www.protothema.gr / Πολιτική

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.