Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Εγκαταλείπουν σήμερα το απόγευμα οι μετανάστες το κτήριο της Υπατίας και γυρίζουν στη Κρήτη

Από τις 5 το απόγευμα θα αρχίσουν να φεύγουν από το κτήριο, ενώ στις 7 το βράδυ θα αναχωρήσουν για Κρήτη.
Σύμφωνα με τον Αμπντούλ Χατζί από το φόρουμ μεταναστών Κρήτης, όλοι οι μετανάστες πήραν από την αστυνομία τα χαρτιά τους, με τα οποία εξασφαλίζουν καθεστώς ανοχής, χωρίς κανένα πρόβλημα.

Σύμφωνα με τον γιατρό Θανάση Καραμπέλη, από την ομάδα που παρακολουθούσε την υγεία των απεργών, μόνο πέντε μετανάστες έχουν παραμείνει στα νοσοκομεία και θα πάρουν εξιτήριο το πρωί της Δευτέρας.

Πηγές: www.newsit.gr και www.newsport.gr  

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.