Για το νέο της στήθος μίλησε στη Χριστίνα Λαμπίρη η Σάσα Μπάστα και έκανε όλους να εστιάζουν στο επίμαχο σημείο καθώς μάλλον είχε ξεχάσει να φορέσει και σουτιέν! «Μου αρέσει πολύ το νέο μου στήθος. Αμφισβητούσα τον εαυτό μου, δεν άντεχα» δήλωσε η tv persona.
Πηγή : Super Star
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.