Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

ΖΕΤΑ ΚΑΙ ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΤΟ ΣΑΝΙΔΙ

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης και η Ζέτα Μακρυπούλια κάνουν συζητήσεις με το θεατρικό δύδιμο Ρήγας-Αποστόλου για προκείμενη συνεργασία
Το έναυσμα δόθηκε από τους ανθρώπους της "Ελληνικής Θεαμάτων",γεγονός το οποίο προκάλεσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον από τη μεριά της Ζέτας,καθώς συνεργάζεται χρόνια με τα θέατρα του Κώστα Γιαννίκου।Το ίδιο ενδιαφέρον έδειξε και ο Μιχάλης,ο οποίος καλοβλέπει την προοπτική να ανέβει στο θέατρο "Παλλάς"।Άλλωστε και οι δυο γνωρίζουν πολύ καλά ότι ο έρωτας τους πουλάει κι ότι αυτό είναι μια αφορμή για αύξηση του εισοδήματός τους।΄Οσον αφορά αυτό το "πάντρεμα" επί σκηνής και ο Μιχάλης υποδύεται συχνά ρόλους στα βίντεο κλιπ και η Ζέτα έχει παρακολουθήσει μαθήματα φωνητικής।Αυτό μάλιστα το παρατηρήσαμε πρώτη φορά στο έργο "Στο παρά πέντε" που υποδυόταν την γυναίκα από την επαρχία,με την χαρακτηριστική προφορά।Μάλιστα το δύδιμο Ρήγας-Αποστόλου σύμφωνα με πηγές,θα γράψουν ένα έργο προσαρμοσμένο στα μέτρα του διάσημου ζευγαριού।Αν κι ακόμα περιμένουμε να μάθουμε την τελική τους απάντηση,υπάρχουν φήμες περί διαφορετικών γνώμεων όσον αφορά το αν θα κάνει καλό στη φήμη τους।Πάντως,ένα είναι σίγουρο।Ότι σε οτιδήποτε και να κάνουν είτε τώρα είτε στο άμεσο μέλλον θα αποφέρει στο ζευγάρι κέρδη,αξιοποιόντας το γεγονός ότι αποτελούν ένα από τα πιο διάσημα ζευγάρια της εγχώριας σοουμπίζ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.