Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Μελέτη: “Καλά έκανε η Κοκκίνου και τα έφτιαξε με τεκνό”


H Ελεονώρα Μελέτη στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου σχολίασε την σχέση της Έλλης Κοκκίνου με τον 22χρονο Γιώργο Μπόγρη.
«Η Κοκκίνου καλά έκανε και τα έφτιαξε με τεκνό. Και ποιος είσαι εσύ που θα βγεις και θα κρίνεις την Κοκκίνου. Αλλά θα ήθελα εγώ να μην κάνω αυτήν την επιλογή στην ζωή μου γιατί έχω άλλα όνειρα για τον εαυτό μου. Έχω ζήσει την ζωή μου, δεν έχω απωθημένα, θα θεωρήσω πισωγύρισμα να γυρίσω στα σαράντα μου στην ζωή των είκοσι…» είπε χαρακτηριστικά η τραγουδίστρια.
Και συνέχισε: «Σε 8 χρόνια θα ήθελα να έχω βρει τον άλλο μου μισό, τον άνθρωπο μου και να είμαστε μαζί. Το ιδανικό θα ήταν να έχω δυο παιδιά. Σιγά μην δουλεύω στα σαράντα μου στην τηλεόραση. Βρες μου εσύ έναν άνθρωπο που θα ποντάρει ότι στα σαράντα του θα είναι στην τηλεόραση. Βασικά θα ήθελα να μην δουλεύω καθόλου”.
Πηγή: newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.