Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Γ.Παπανδρέου : ''Η ΝΔ έπρεπε να υπογράψει το μνημόνιο''

Σφοδρή επίθεση στη ΝΔ, στην οποία καταλόγισε την ευθύνη για την κρίση χρέους που αντιμετωπίζει η Ελλάδα,
και επιπλέον υπονομεύει τη σημερινή προσπάθεια της χώρας, εξαπέλυσε ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, μιλώντας στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ.

Ο κ. Παπανδρέου ήταν εξαιρετικά οξύς στην κριτική του προς τη ΝΔ, χρησιμοποιώντας ασυνήθιστα υψηλούς τόνους. Ο πρωθυπουργός κατηγόρησε τη ΝΔ ότι οδήγησε τη χώρα στο Μνημόνιο με τη σπατάλη της «γαλάζιας» διακυβέρνησης και το διπλασιασμό του χρέους με τα αλόγιστα δάνεια που λάμβανε.

''Οταν ήρθε ο λογαριασμός και η λυπητερή, είχε φύγει από το τραπέζι''είπε ο πρωθυπουργός για τη ΝΔ, τονίζοντας ότι η κυβέρνησή του πλήρωσε τα σπασμένα της προηγούμενης.''Θα έπρεπε να είχαν το θάρρος να υπογράψουν εκείνοι το Μνημόνιο, όπως έκαναν οι Ιρλανδοί, αλλά ήταν πιο πονηροί και άφησαν το ΠΑΣΟΚ να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά''.


Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr / Πολιτική

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.