Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Ρήγμα δημιουργήθηκε στο φράγμα του Μόρνου σήμερα το μεσημέρι

Νωρίς το απόγευμα έσπασε ο αγωγός του Μόρνου, ο οποίος μεταφέρει νερό στην Αθήνα από τον Μόρνο, στην περιοχή Σαράντη στο ύψος του Διστόμου. Δημιουργήθηκε ρήγμα εξήντα μέτρων.

Αμέσως υπήρξε κινητοποίηση από την ΕΥΔΑΠ και διακόπηκε η παροχή νερού από τον ποταμό.
Οι κάτοικοι στην περιοχή Σαράντη έτρεξαν σε ψηλό σημείο του χωριού, την ώρα που το έργο της Πυροσβεστικής είναι εξαιρετικά δύσκολο. Το νερό, που διαρρέει, ήταν όσο βρισκόταν στο κανάλι.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΥΔΑΠ, το πρόβλημα οφείλεται σε υποχώρηση του τμήματος του τοιχίου του καναλιού, στον οικισμό Πρόδρομος της Βοιωτίας.
Όπως υπογραμμίζει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της, από την κατάρρευση του τοιχίου και τη διαρροή του νερού δεν δημιουργούνται προβλήματα στην ασφάλεια του πληθυσμού της περιοχής.
Σύμφωνα με την Εταιρεία το πρόβλημα με την υποχώρηση του τοιχίου του αγωγού δημιουργήθηκε λόγω των βροχοπτώσεων.
Προβλήματα υδροδότησης στην Αθήνα
Σε εξέλιξη οι εργασίες αποκατάστασης της ζημιάς. Ανωμαλίες στην υδροδότηση περιοχών της Αθήνας, θα παρατηρηθούν λόγω της αποκατάστασης της βλάβης στον κεντρικό τροφοδοτικό αγωγό από τον Μόρνο.

Διαβάστε περισσότερα στα www.news247.gr και www.newsport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.