Το νέο του τραγούδι «Ούτε Κρύο ούτε ζέστη» φαίνεται ότι θα αφιέρωνε ο Γιώργος Γιασεμής στη Eurovision αφού όπως είπε δεν του άρεσε καθόλου η παρουσίαση της. «Περίμενα κάτι πιο ζωντανό, πιο φωτεινό και όχι τόσο μαύρο» αναφέρει.
O Γιώργος Γιασεμης όμως ούτε και με το τραγούδι του Λούκα Γιώρκα είναι ικανοποιημένος: « Από τη μία μεριά είναι καλό να υπάρχει ελληνικός στίχος στο τραγούδι που στέλνουμε στη Γιουροβίζιον γιατί έτσι φαίνεται η κουλτούρα μας, από την άλλη όμως θα μπορούσαμε να στείλουμε πολύ καλύτερα τραγούδια. Ο Λούκας Γιώρκας έχει ταλέντο όχι όμως και εμπειρία για να πάει σ’αυτό το διαγωνισμό».
Πηγή: onlycy.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.