Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Έτοιμη και η δεύτερη πεζογέφυρα στη Λεωφόρο Κηφισίας

Ολοκληρώθηκε σήμερα το πρωί η κατασκευή της δεύτερης πεζογέφυρας επί της Λεωφόρου Κηφισίας, στο Μαρούσιστο ύψος της οδού Αναβρύτων.
Η πεζογέφυρα θα συνδέει το ανατολικό Μαρούσι με το κέντρο της πόλης και θα διευκολύνει την ελεύθερη και ασφαλή
μετακίνηση των πολιτών αλλά και των μαθητών από τα γύρω σχολεία.
Η πεζογέφυρα θα παραδοθεί προς χρήση στους κατοίκους μέσα στις επόμενες μέρες, αφού ολοκληρωθούν οι ηλεκτρολογικές εργασίες και τοποθετηθούν οι ανελκυστήρες.


Πηγή : tro-ma-ktiko.blogspot.com  

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.