Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Σοβαρότατη η κατάσταση στην Ιαπωνία

H ιαπωνική κυβέρνηση βρίσκεται "σε κατάσταση υψίστου συναγερμού" για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προέρχονται από τον πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα.
Αυτό δήλωσε κατά την ομιλία του στο ιαπωνικό κοινοβούλιο ο πρωθυπουργός Ναότο Καν. Την ίδια ώρα ο πυρηνικός εφιάλτης λαμβάνει διαστάσεις καθώς ραδιενέργεια εντοπίστηκε και σε Κίνα, Νότια Κορέα και Φιλιππίνες! Διαβάστε αναλυτικά

Ο κ. Καν υπογράμμισε ότι η κατάσταση παραμένει "απρόβλεπτη" στον πυρηνικό σταθμό, όπου τα συστήματα ψύξης των τεσσάρων από τους έξι αντιδραστήρες δεν λειτουργούν και όπου οι περιπτώσεις διαρροής ραδιενέργειας πολλαπλασιάζονται μετά τον σεισμό και το τσουνάμι που ακολούθησε την 11η Μαρτίου.

Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr / Κόσμος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.