Με υπογραφή Δέλλα η ΑΕΚ απέκλεισε τον ΠΑΟΚ (1-0), τον οποίο με τη σειρά τους… «απέκλεισαν» μια χούφτα ανεγκέφαλοι που διέκοψαν το ματς στο 89ο λεπτό.
Για μια ακόμη φορά, ο νόμος του… τρόμου αλλοίωσε τη ροή ενός παιχνιδιού όπου η ΑΕΚ είχε κυριαρχήσει του ΠΑΟΚ και δίκαια, είναι η αλήθεια, πήρε την πρόκριση με το γκολ του Τραϊανού Δέλλα στο 48ο λεπτό.
Η εισβολή των οπαδών του ΠΑΟΚ –της μόδας πλέον στα ελληνικά γήπεδα- αμαύρωσε ένα ματς που αυτή τη φορά διοργάνωσε η ΕΠΟ, για να αποδείξει πως η αρρώστια του ελληνικού ποδοσφαίρου δεν είναι πρωταθλήματος ή κυπέλλου, αλλά γενική και –δυστυχώς- ανίατη.
Υπό φυσιολογικές συνθήκες το κείμενο αυτό έπρεπε να είναι σχεδόν αποκλειστικά αφιερωμένο στο θρίαμβο της ΑΕΚ. Ομως, οι συνθήκες που διαμόρφωσαν αυτοί που θέλουν να αποκαλούνται «οργανωμένοι» οπαδοί του ΠΑΟΚ, ακόμα και την ώρα που το υπόλοιπο γήπεδο τους έβριζε εν χορώ , κατάφεραν να κλέψουν (κυριολεκτικά) μια παράσταση που μέχρι το 89ο λεπτό είχε ως πρωταγωνιστές τους παίκτες του Μανόλο Χιμένεθ.
Επειδή όμως παίχθηκε και ποδόσφαιρο, για όσο διάστημα το επέτρεψαν οι «εισβολείς» της Τούμπας, στο υπόλοιπο του κειμένου οφείλουμε να ασχοληθούμε αποκλειστικά με αυτό.
Με τους κατά καιρούς «εισβολείς», ας ασχοληθούν κάποια στιγμή αυτοί που πρέπει… Μήπως και σε πολλά χρόνια από σήμερα, γιατί τρέφουν αυταπάτες όσοι πιστεύουν κάτι διαφορετικό, καταφέρουμε να δούμε άσπρη μέρα…
Πηγή : www.onsports.gr / ΕΠΟ/Κύπελλο
Υπό φυσιολογικές συνθήκες το κείμενο αυτό έπρεπε να είναι σχεδόν αποκλειστικά αφιερωμένο στο θρίαμβο της ΑΕΚ. Ομως, οι συνθήκες που διαμόρφωσαν αυτοί που θέλουν να αποκαλούνται «οργανωμένοι» οπαδοί του ΠΑΟΚ, ακόμα και την ώρα που το υπόλοιπο γήπεδο τους έβριζε εν χορώ , κατάφεραν να κλέψουν (κυριολεκτικά) μια παράσταση που μέχρι το 89ο λεπτό είχε ως πρωταγωνιστές τους παίκτες του Μανόλο Χιμένεθ.
Επειδή όμως παίχθηκε και ποδόσφαιρο, για όσο διάστημα το επέτρεψαν οι «εισβολείς» της Τούμπας, στο υπόλοιπο του κειμένου οφείλουμε να ασχοληθούμε αποκλειστικά με αυτό.
Με τους κατά καιρούς «εισβολείς», ας ασχοληθούν κάποια στιγμή αυτοί που πρέπει… Μήπως και σε πολλά χρόνια από σήμερα, γιατί τρέφουν αυταπάτες όσοι πιστεύουν κάτι διαφορετικό, καταφέρουμε να δούμε άσπρη μέρα…
Πηγή : www.onsports.gr / ΕΠΟ/Κύπελλο
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.