Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

SUPERLEAGUE:Ο ΠΑΟ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 7 ΒΑΘΜΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΚΟΡΥΦΗ

1. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 57 22

2. ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 50 22
3. ΠΑΟΚ 34 22
4. ΑΕΚ 33 22
5. ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ 31 22
6. ΚΑΒΑΛΑ 31 22
7. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ 31 22
8. ΑΡΗΣ 28 22
9. ΗΡΑΚΛΗΣ 27 22
10. ΚΕΡΚΥΡΑ 27 22
11. ΞΑΝΘΗ 27 22
12. ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 26 22
13. ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 24 22
14. ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 22 22
15. ΛΑΡΙΣΑ 18 22
16. ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ 16 22

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.