Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Μαρία Σολωμού: «Απάτησα τους πρώην μου, αφού πρώτα με είχαν απατήσει εκείνοι»

Πολύς σάλος είχε γίνει με πρόσφατη δήλωσε της ηθοποιού που ανέφερε ότι έχει απιστήσει σε όλες της τις σχέσεις.
Η Μαρία διευκρινίζει λέγοντας: «Επειδή είμαι αυθόρμητη όταν με ρωτάνε κάτι δεν θα καθίσω να σκεφτώ τι αντίκτυπο θα έχει. Αυτό που είπα ήταν ότι απάτησα σχεδόν όλους τους πρώην μου , γιατί πρώτα με απάτησαν αυτοί».


πηγή:ΟΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.