Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Σ.Χρηστίδου: «Θα έκανα μπότοξ αν μου το ζητούσε ο διευθυντής του καναλιού»

«Αν έρθει ο διευθυντής του καναλιού και μου πει ότι για να συνεχίσεις πρέπει να κάνεις μπότοξ, θα το κάνω» δήλωσε σε συνέντευξή της στο περιοδικό Glam η Σίσσυ Χρηστίδου.
Η όμορφη παρουσιάστρια δηλώνει επίσης ότι δεν γνωρίζει για τα ποσά με τα οποία αμείβονται οι παρουσιαστές της πρώτης γραμμής, καθώς αυτή δεν ανήκει σε αυτούς: «Δεν είμαι παρουσιάστρια πρώτης γραμμής για να έχω χρυσά συμβόλαια με εκατομμύρια. Παρ΄όλ΄αυτά,θεωρώ ότι αμείβομαι πολύ καλά. Δεν ονειρεύτηκα, εξάλλου και ποσά σαν αυτά που ακούω αλλά δεν ξέρω κι αν υπάρχουν. Κι αν υπάρχουν… μπράβο τους που τα παίρνουν, αλλά εγώ δεν θα μπορούσα να ζητήσω ποτέ τόσα λεφτά».
Η Σίσσυ δηλώνει ερωτευμένη με τον άντρα της και εξηγεί τους ρόλους μέσα στο σπίτι: «Ο Θοδωρής έχει αναλάβει το οικονομικό κομμάτι, των λογαριασμών. Δηλαδή ο μισθός μου πάει σε αυτόν και εκείνος μου κόβει άλλο μισθό. Εγώ δεν ξέρω να διαχειρίζομαι τα χρήματα, όπως δεν ξέρω και να τα διεκδικώ. Ο Θοδωρής τα κάνει αυτά για μένα, όπως και ότι πληρώνεται για μένα. Είναι παρών σε όλες μου τις κουβέντες με το κανάλι».

πηγή:Glam

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.