Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Τη Τρίτη απεργούν ξανά όλα τα ΜΜΜ

www.protothema.gr-Twitter

24ωρη απεργία σε όλα τα μέσα την Τρίτη! Νέα εβδομάδα ταλαιπωρίας για το επιβατικό κοινό! http://goo.gl/hIOPG

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.