Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

ΕΧΑΣΕ ΒΑΘΜΟΥΣ Η ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ!!!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΧΑΝΕΙ ΚΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΓΚΟΥΑΡΔΙΟΛΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΠΩΛΕΣΕ ΤΟΥΣ 2 ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΧΙΧΟΝ ΑΦΟΥ ΤΟ ΣΚΟΡ ΗΡΘΕ 1-1 ΕΝΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΑΦΟΥ Η ΧΙΧΟΝ ΕΧΑΣΕ 2 ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΠΤΑ.....

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.