Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Στις 15 Φεβρουαρίου η πρώτη παρουσίαση των υποψήφιων τραγουδιών για τη Eurovision

Η ΕΡΤ ανακοίνωσε πως την Τρίτη 15 Φεβρουαρίου στις οκτώ το βράδυ, σε ειδική εκπομπή που θα προβληθεί από τη ΝΕΤ, θα παρουσιαστούν τα υποψήφια τραγούδια τα οποία θα διεκδικήσουν το εισιτήριο για τη Eurovision. Η παρουσίαση της εκπομπής θα γίνει από τη δημοσιογράφο Λένα Αρώνη, ενώ οι καλλιτέχνες και τα συγκροτήματα, που συμμετέχουν στον ελληνικό τελικό, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στο τέλος Φεβρουαρίου, είναι οι Λούκας Γιώρκας, Νίκη Πόντε, Αντιγόνη Ψυχράμη, Βαλάντω Τρύφωνος και τα συγκροτήματα «Τριημιτόνιο» και «Κόκκινα Χαλιά».

πηγή:stifora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.