Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Παπαδόπουλος: Κάνω delivery τους καλεσμένους επειδή δεν έχουμε λεφτά για ταξί

Για την κατάσταση που επικρατεί στην τηλέόραση σήμερα, αλλά και για τις αρνητικές κριτικές που δέχεται η ΕΡΤ, μίλησε ο Σπύρος Παπαδόπουλος.

Ο ηθόποιος, στη συνέντευξή του στο περιοδικό "ΕΓΩ", είπε: “Για να ξανακάνω τηλεόραση πρέπει να υπάρξουν προϋποθέσεις που σπάνια υπάρχουν πια. Έχω κάνει σίριαλ για 5 ζωές. Φτάνει. Ποτέ δεν βλέπω τηλεόραση. Από μικρό παιδί, δεν έχω ιδέα. Είναι πολύ ακραία η περίπτωσή μου”.

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος μίλησε και για τις αρνητικές κριτικές και τα όσα έχουν γραφτεί για την “ΕΡΤ” και για εκείνον. "Με ενοχλούν. Δεν με στεναχωρούν, γιατί ξέρω τους λόγους για τους οποίους γράφτηκαν. Όταν κάποιος γράφει ότι... είσαι Κινέζος, λες ότι μάλλον κάποιο λόγο έχει που το γράφει. Επομένως, ας λέει ότι είμαι Κινέζος!", σημείωσε.
Χαρακτηριστικά είναι τα όσα είπε για το “ψαλίδι” που έχει πέσει στην κρατική τηλεόραση. "Μιλάμε για απαράδεκτα πράγματα. Δεν νοείται τελειώνοντας την εκπομπή, να παίρνω πέντε ανθρώπους και να κάνω delivery, επειδή δεν έχουμε λεφτά για ταξί", κατέληξε.

πηγή:ΕΓΩ Weekly

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.