Ανοιχτά είναι εδώ και λίγα λεπτά τα διόδια Ελευσίνας από μέλη της επιτροπής εργαζομένων και πολιτών ενάντια στα διόδια που διαμαρτύρονται για τις υπερβολικές τιμές που καλούνται να πληρώνουν οι οδηγοί.
Μέλη της επιτροπής μιλώντας στο protothema.gr δηλώνουν πως η πρωτοβουλία τους έχει σκοπό να λειτουργήσει ως διαμαρτυρία για τα χρήματα που πληρώνουν για κακοφτιαγμένους και κακοσυντηρημένους δρόμους.
Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr
Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011
Δε πληρώνουν και ανοίγουν τις μπάρες στα διόδια οι πολίτες για ένδειξη διαμαρτυρίας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.