Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Ανοίγει το ωράριο των καστημάτων στην Αθήνα

Μεγάλες αλλαγές στο κέντρο της Αθήνας προωθεί η κυβέρνηση που αναμένεται να μεριμνήσει ώστε να χαρακτηριστεί ολόκληρο το κέντρο της Αθήνας ως τουριστική περιοχή. Σε αυτό το μήκος κύματος θα απελευθερώσει τα ωράρια των καταστημάτων ενώ θα δείξει «κόκκινη κάρτα» στα αυτοκίνητα.

Το παραπάνω φέρνει στο φως της δημοσιότητας ρεπορτάζ της εφημερίδας «Έθνος».
Η κυβέρνηση εξετάζει «ανοικτό» ωράριο των καταστημάτων στο κέντρο που με απλά ελληνικά σημαίνει πως οι καταστηματάρχες θα μπορούν να κρατούν κλειστά τα μαγαζιά τους το πρωί (ώρες που οι καταναλωτές εργάζονται) και να ανοίγουν όταν εκείνοι το επιθυμούν.
Σύμφωνα πάντα με το «Έθνος» η τρόικα έχει ζητήσει την απελευθέρωση του ωραρίου ώστε να ενισχυθεί ο ανταγωνισμός ενώ την άποψη αυτή συμμερίζεται και μεγάλη μερίδα των εμπόρων που θεωρούν πως με αυτό τον τρόπο θα αυξηθεί η κατανάλωση.
Το οικονομικό επιτελείο ζητά να ενταχθούν όσες περιοχές το επιθυμούν στην κατηγορία των τουρισιτκών όπου τα καταστήματα μένουν ανοικτά και τις Κυριακές.
Σε πρώτη φάση το πρόγραμμα θα είναι πιλοτικό και αν ευδοκιμήσει θα επεκταθεί και σε άλλες περιοχές της χώρας...

πηγή:Έθνος
πηγή:stifora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.