Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Τέλος καλό με τους μετανάστες- Βρίσκονται σε νεοκλασικό κτίριο της οδού Πατησίων

Λίγο πριν τις 4 τα ξημερώματα της Παρασκευής και μετά απο μαραθώνιες διαπραγματεύσεις ολοκληρώθηκε η διαδικασία εξόδου των 230 μεταναστών
καθώς και των προσκείμενων οργανώσεων από το κτίριο της Νομικής στην Οδό Σόλωνος σε νεοκλασικό κτίριο που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Πατησίων και Ηπείρου. Η ομαλή μετάβασή τους έγινε με τη συνοδεία της αστυνομίας, σε απόσταση ενός οικοδομικού τετραγώνου.

Στον ίδιο χώρο, εγκαταστάθηκαν και οι Κινήσεις Αλληλεγγύης, ενώ θα επιτρέπεται να τους επισκέπτονται συγκεκριμένα πρόσωπα. Η συμφωνία προβλέπει ότι θα παραμείνουν στο νεοκλασικό-κόσμημα για 15 ημέρες.

Διαβάστε περισσότερα : www.protothema.gr / Κοινωνία

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.