Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

Βιβλική καταστροφή στην Αυστραλία

Στο έλεος των χειρότερων πλημμυρών των τελευταίων 50 χρόνων βρίσκεται η Αυστραλία. Εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες έκαναν ρεβεγιόν σε κέντρα υποδοχής αστέγων καθότι σχεδόν η μισή έκταση της πολιτείας Κουίνσλαντ έχει «βουλιάξει».


Συγκεκριμένα, περίπου 200.000 άνθρωποι έχουν εγκαταλείψει υποχρεωτικά τα σπίτια τους ενώ οι Αρχές έκλεισαν το αεροδρόμιο του Ροκχαμπτον ενώ προειδοποίησαν τους κατοίκους πως τα νερά του ποταμού Φιτζρόι θα υπερχειλίσουν.
Η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή και ο Δήμαρχος της περιοχής υπογραμμίζει πως η περιοχή δεν έχει γνωρίσει χειρότερες πλημμύρες από το 1918. Μάλιστα, εκτίμησε πως το αεροδρόμιο και οι σιδηροδρομικές συγκοινωνίες θα παραμείνουν εκτός λειτουργίας για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες.

πηγή:stifora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.