Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

Κρατούμενοι έβαλαν φωτιά στη φυλακή

Στην πυρά παρέδωσαν περίπου 40 κρατούμενοι κτίριο φυλακής στη νοτιοανατολική Βρετανία με τον ερχομό του νέου έτους.


Οι κρατούμενοι έσπασαν τζάμια, ενεργοποίησαν τις σειρήνες του συναγερμού, έβαλαν φωτιά σε ένα από τα κτίρια της φυλακής κοντά στο Αρουντέλ του Δυτικού Σάσεξ και μετά… έτρεχαν πανικόβλητοι.
Οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι ζήτησαν ενισχύσεις για να αντιμετωπίσουν τους κρατούμενους και ευτυχώς δεν προέκυψε κανένας τραυματισμός.

πηγή:stifora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.