Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

ΝΑΝΤΙΑ ΜΠΟΥΛΕ - ''ΘΑ ΞΑΝΑΕΚΑΝΑ ΠΡΩΙΝΟ''

Δείτε τι δήλωσε η Νάντια Μπουλέ σήμερα το πρωί στην εκπομπή ''Μες στη καλή χαρά'' σχετικά με το αν θα ξαναέκανε πρωινό.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.