Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

Κάλεσμα στους ρεπουμπλικάνους έκανε ο Ομπάμα

www.skai.gr-Twitter

Τη συνδρομή των ρεπουμπλικάνων στην ανάπτυξη ζήτησε ο Ομπάμα: Ο αμερικανός πρόεδρος Ομπάμα ζήτησε από τους... http://i.sk.ai/CTTm1

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.