Η Κλέλια Ρένεση ήταν καλεσμένη στο «Πρωινό Μou» και μίλησε για την «κλειστή» παιδική της ηλικία, την εξωτερική της εμφάνιση αλλά και την επιτυχημένη παράσταση στην οποία συμπρωταγωνιστεί, «Φωνάζει ο Κλέφτης».
Για την παιδική της ηλικία:
«Ήμουν κλειστό παιδί αλλά μέσα μου γινόταν χαμός. Η εξωτερίκευση έγινε όταν συναντήθηκα με την υποκριτική, τότε βρήκα πώς θα εκτονώσω όλο αυτό που έχω μέσα μου. Μπήκα στη σχολή να δω πώς είναι τα πράγματα και τότε αφοσιώθηκα όσο δεν έχω αφοσιωθεί ποτέ σε τίποτα».
Για την εξωτερική της εμφάνιση:
«Όταν βλέπουμε μια ωραία γυναίκα τις πιο πολλές φορές δεν παίζει ωραίους ρόλους — αν είναι και λίγο γλυκούλα σε παραπέμπει σε κάτι χλιαρό».
Τι πρέπει να 'χει κάποιος άντρας για να την κερδίσει;
«Αυθεντικότητα και μόνο. Δεν είναι λίγο, είναι μεγάλο αυτό και δεν είναι εύκολο».
Σε παλαιότερες σχέσεις της έχει πληγώσει κάποιον σύντροφό της;
«Έχω πληγώσει χωρίς να το θέλω. Χωρίς να το κάνω επίτηδες, μου συμβαίνει μέσα στη διαδικασία της σχέσης. Έχω κλάψει και έχω πληγωθεί. Αλλά επί της ουσίας κλαις για τον κόπο που πήγε χαμένος, για τα όνειρα που χάθηκαν και για τη σχέση που δεν πήγε άλλο».
Η Κλέλια αυτή την περίοδο συμπρωταγωνιστεί στο Θέατρο «ΗΒΗ» στην παράσταση «Φωνάζει ο Κλέφτης» του Δημήτρη Ψαθά, σε σκηνοθεσία του Πέτρου Φιλιππίδη. «Πάει εξαιρετικά και έχουμε βάλει και μια έξτρα παράσταση την Τετάρτη. Είμαστε πολύ χαρούμενοι γιʼ αυτό».
πηγή:Πρωινό mou

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.