Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Γελάνε και τα ...πορτρέτα μαζί μας!Έλεος!!!!

Και πάνω που βρέθηκε τρόπος να τη... κάνουν οι μετανάστες από τη Νομική, ξαφνικά χαλάνε το σχέδια μας οι ...πίνακες ζωγραφικής! Αυτό διαβάζουμε... Αποφασίστηκε να μεταβούν οι μετανάστες από τη Νομική σε άλλο κτήριο στην οδό Πατησίων και τελευταία στιγμή γίνεται λόγος σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr για
ύπαρξη πινάκων ζωγραφικής στο ισόγειο του κτηρίου, όπως υποστηρίζει ο ιδιοκτήτης του εν λόγω κτηρίου που θεωρεί το γεγονός αυτό πρόβλημα για να πάνε να στεγαστούν  τώρα αμέσως εκεί οι μετανάστες.Δε ξέρουμε ποιός φταίει για όλα αυτά, δεν είμαστε εδώ για να επιρρίψουμε ευθύνες , είμαστε εδώ όμως για να πούμε έλεος... Όλοι οι αρμόδιοι με την επιφόρτιση αυτού του θέματος πρέπει να ομονοούν για να τελειώνει αυτή η φαιδρή ιστορία. Το θέμα της εξόδου μερικών ανθρώπων από ένα συγκεκριμένο χώρο και η μετεγκατάστασή τους σε έναν άλλο, επίσης προσωρινό χώρο, έχει γίνει το...Κυπριακό ζήτημα!Τόσο δύσκολο είναι να υπάρξει μια αναίμακτη και σίγουρη λύση του ζητήματος αυτού; Έλεος ,έλεος και πάλι έλεος. Θα γελάνε στο εξωτερικό...

Μίμης Κ.

1 σχόλιο :

  1. Τους έδωσαν το δικαίωμα να ψηφίζουν, τους επιτρέπουν να μπαίνουν στο στρατό, τους επιτρέπουν και πολλά άλλα πράγματα που δικαιούμαστε εμείς οι έλληνες πολίτες. Καλώς ή κακώς είναι άλλο θέμα !!!
    Αγαπητέ και φίλε συντάκτη, πιστεύω πως και αυτή η κίνηση είναι υποκινούμενη από κάποιον !!!
    Κατά την γνώμη μου γίνετε για άλλη μια φορά κάτι τέτοιο ώστε να περάσουν νομοθεσίες στα κρυφά ή να αλλάξουν κάποιες από αυτές ή πολύ απλά είναι μια προπαγανδιστική κίνηση κάποιον μεγάλων !!!
    Το πρόβλημα δεν είναι οι μετανάστες (νόμιμοι, παράνομοι), αλλά όλοι οι επίσημη ξένοι στην Ελλάδα μας, δηλαδή αυτή που την ξεπουλάνε και την πληγώνουν (βλέπε ΔΝΤ)!!!
    Είναι καιρός που πρέπει να ανοίξουμε τα μάτια μας και να είμαστε σε εγρήγορση ώστε να αντιμετωπίσουμε σωστά τα κάθε τερτίπια τους !!!

    ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΑΤΕ ……

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.