Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Λειτουργία του τράμ στη Πατησίων περιλαμβάνεται μέσα στο σχέδιο ανάπλασης του υπ. Περιβάλλοντος!

Ποδηλατόδρομοι και μονοδρομήσεις από την Ομόνοια ως τα Ανω Πατήσια περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, στο σχέδιο αναπλάσεων του υπουργείου Περιβάλλοντος.

Ανάμνηση από το αρχοντικό παρελθόν η πολυκατοικία του Μεσοπολέμου στη γωνία Πατησίων και Σκαραμαγκά
Ανάμνηση από το αρχοντικό παρελθόν η πολυκατοικία του Μεσοπολέμου στη γωνία Πατησίων και Σκαραμαγκά Τραμ στην Πατησίων, πεζόδρομος η Φυλής, μονόδρομος η Αχαρνών, πράσινο και αναπλάσεις στις πλατείες Βάθης, Βικτώριας, Αγ. Παντελεήμονα, Αττικής, Αγ. Νικολάου, Αμερικής και Κολιάτσου. Οι υποβαθμισμένες γειτονιές της Αθήνας αποκτούν χρώμα και «ανοίγουν» για να κερδίσουν ξανά τους κατοίκους τους. Οι φιλόδοξες πολεοδομικές παρεμβάσεις από το κέντρο της Αθήνας ως τα Ανω και τα Κάτω Πατήσια, τις οποίες σχεδιάζει το
υπουργείο Περιβάλλοντος, θα αφήσουν χώρο στο τραμ, στους πεζούς και στους ποδηλάτες. Ειδικότερα, το πρόγραμμα στρατηγικών αναπλάσεων του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου και προστασίας περιβάλλοντος Αθήνας (ΟΡΣΑ) σε πυκνοδομημένες περιοχές κατοικίας, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει τη μονοδρόμηση της οδού Πατησίων και την απόδοση δύο λωρίδων στο τραμ, το οποίο θα φτάνει ως τα Ανω Πατήσια.

Διαβάστε περισσότερα στα  www.tovima.gr , tro-ma-ktiko.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.