Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

Στην Ελλάδα της υπερβολής...!

prezatv.blogspot.com- Twitter

ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΕΡΕΥΣΑΝ ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ!!!ΠΟΣΕΣ "ΕΥΧΕΣ" ΡΙΞΑΜΕ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΑ;;; http://t.co/9t55mfe

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.