Μέχρι το τέλος του μήνα θα μπουν οι τελικές υπογραφές και επίσημα πλέον η Ευγενία Μανωλίδου θα είναι στο «Ελλάδα έχεις ταλέντο». Είναι οριστικό πως η παρουσιάστρια θα καθίσει στη θέση της στην κριτική επιτροπή του talent show, τηρώντας τη δέσμευση που είχε με το κανάλι του Αμαρουσίου. Σύμφωνα λοιπόν με έγκυρες πληροφορίες, παρά το βέτο του Mega, η Μανωλίδου θα είναι και στον επόμενο κύκλο του «Ελλάδα έχεις ταλέντο», ακόμη και αν αυτό την αφήσει εκτός «Master Chef».
πηγή:Espresso
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.