Σύμφωνα με έρευνα στην Αμερική, το 85% των ενηλίκων χρησιμοποιούν την ζώνη ασφαλείας κατά την διάρκεια οδήγησης, αριθμός που έχει αυξηθεί κατακόρυφα σε σύγκριση με έρευνα το 1982.
Παρόλα αυτά όμως το Center for Disease Control πού είναι υπεύθυνο και για τις 2 έρευνες, σημειώνει ότι 1 στους 7 ενήλικους δεν φοράει την ζώνης ασφαλείας...
Διαβάστε περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.com
Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011
1 στους 7 ενηλίκους δε φορά ζώνη ασφαλείας σύμφωνα με έρευνα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.